onsdag 8 juni 2011

real life sucks


bara för att jag älskade att glassen hade ett face ! henny du är söt du !
lappen som satt på min rygg
henny är något sjukt snygg i långklänning !
albin är inte fokuserad.. nej..
vi är ganska underbar vi !

SISTA dagen i skolan idag, för imorgon är de skolavslutning, AWESOME !
Vi spelade brännboll på morgonen 7:1, 7:2, 8:2 och vår klass 8:1 spelade mot varandra och vi van ju såklart hela skiten, haha inte för att jag var till så mycket hjälp jag var ju inte på de bästa humöret men vicki drog med mig ändå, hehe. Efter de gick vår klass ner till hembyggsparken där fikade vi och körde en typ av lek, där fick man en lapp på ryggen där folk skulle skriva något positivt om en. Fick redigt fina kommentarer av några !
Sen stack jag och Henny ner på stan och träffade natha.. ni skulle varit me.
Natha hon såg en gubbe som hade en cykel som liknade matildas stulna cykel, så natha och henny gick fram till gubben och bara de är min cykel.. jag dog, haha !
Sen träffade vi alma lite och senare stack jag och henny hem.
Nu är jag hemma i alla fall. Back to real life.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar