tisdag 31 maj 2011

back to life

Nu är jag tillbaka framför datorn igen.
Kamratstödjar dagen i skolan var helt okej, bättre än lektioner definitivt och vi fick sluta redan vid halv 1 eller 2 någon gång.
Och föreläsningen om droger - I say no to drugs, var riktigt spännande att lyssna på !
Han som berättade hade själv varit beroende så han berättade om sina händelser och så hade han ett roligt sätt att säga allt på vilket gjorde det mycket intressantare att lyssna på.
Länkar sidan om någon skulle vara intresserad att läsa om de http://www.isaynodrugs.se/
Efter skolan så stack jag hem till collin, han försökte lära mig spela gitarr vilket jag jätte gärna vill kunna spela men de kommer nog ta ett tag innan jag lär mig.. åt där gjorde jag också sen stack jag hem vid 6. Har suttit ute med familjen ett litet tag vädret har ju varit helt underbart men kanske några grader för varmt tyvärr annars perfekt !
Ha de gott allihopa !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar