söndag 29 maj 2011

Today is a great day

Nu har jag startat en ny blogg för min gamla på blogg.se kan man inte göra så personlig som man kan här så därför gör jag nu en ny. Jag kommer att skriva om mitt liv, kläder, skönhet/smink och mycket annat.

Idag kom min älskade bror och eleonore hem igen från Mallorca. Han är brun som en jag vet inte vad.. vilket jag tycker är riktigt fusk men jag blev lite gladare när han visade att han hade köpt en navelpiercing och en fotlänk till mig! Jag ska snart på språkresa till England och om de är bra väder där ska jag sola som in i och bli brunare än honom.Det har ju även varit mors dag idag och i min familj är väl inte de precis någonting som vi
firar, men det blev lite fika. Nu sitter jag här och fixar med bloggen och glor tv. Bloggen kommer att ändras lite sådär hela tiden tror jag för jag är inte någon som blir nöjd särskilt lätt. Men nu ska jag fortsätta.
hoppas ni har haft en bra dag, godnatt!

ganska dålig kvalle på bilderna men ni fick nöja er.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar