måndag 14 november 2011

min lista

hejsan halloj !

såg igår på någon annan blogg dom hade gjort en sån lista med saker man ska skriva om liksom, så jag tänkte ha sån lista sak så ni får veta lite mer om mig sådär.
Jag kommer skriva om punkterna ibland när jag har ork och tid.
Kortade ner listan lite, de var typ 30 punkter innan, så djupt vill vi inte gå, heh.


Lista:

1. Berätta lite om mig själv
2. Detta åt jag idag
3. Låtar jag gillar
4. Något jag hatar
5. En nära vän
6. Jag för längesen
7. 10 saker ni inte vet
8. Något jag gillar
9. I min väska
10. Mina drömmar
11. Detta gillar jag med mig själv
12. Saker som får mig att gråta
13. Saker som får mig må bättre
14. Favorit artister
15. Ett minne
16. Något jag saknar
17. En bild där jag har roligt
18. min kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar