tisdag 22 november 2011

mina härliga minnen


Jag satt i skolan idag och tänkte på massa minnen, och gud vad man har många sjukt bra minnen, jag blir så glad av att tänka på dom!

Egentligen var de bara meningen att jag skulle skriva om ett men jag kan inte bara skriva om ett för jag älskar dom så mycket så jag bara måste få dela med mig av dom ! så himla glad när jag tänker på dom jag skulle så hemskt gärna vilja uppleva dom igen !
vet att denna inte var den andra saken jag skulle skriva om men jag skiter i ordningen. Ni kommer nog inte fatta så mycket av dom för jag kan inte riktigt förklara kortfattat om de, hehe. men lycka till!

Minne 1- Det var när jag var i Åhus i en vecka med tilda, och vi hade smugit ut på natten från hennes stuga och stuckit hem till Vicki & Nellie och satt i hennes stuga och hade super roligt, så skulle vi vara uppe hela natten men Vicki & Tilda somnade och jag försökte hålla Nellie vaken så vi bestämde oss för att gå en runda ner till stranden vid klockan 4 typ. Så vi tog våra filtar och gick ner. Så mötte vi en typ 18-19 åring som hade festat med sin kompis så vandrade han runt
på stranden för han hade ingen stans att ta vägen, så vi började snacka med honom, så hittade vi en liten liv båt som vi åkte ut med på vattnet och han paddlade och de va sjuk roligt, och han var skit härlig. Så snackade han hela tiden om att vi skulle "ro till Norge" eller Finland eller va de nu va, haha ! De var en sån sjukt härlig kväll som jag aldrig kommer glömma !
Har fortfarande killens nummer, haha !



Minne 2: Sista dagen på Hässleholms festivalen, Jag, Tilda och Nelly var i hennes lägenhet, och shiit vad vi hade roligt och heelt crazy var de!
Kan inte riktigt berätta så mycket mer om detta minnet.. men guuud vad jag hade roligt !













Minne 3: Jag hade precis piercat naveln innan jag skulle hem till Tilda, med Henny, Ebba, Agnes, William och Albin tror jag de va, ooh gud va kul vi hade. Vi sjöng sing star så grannarna hörde och tittade på horton.. " ooh.. titta vad stor den är! " haha, det var en liten boll som var skit liten och jag trodde den var mega stor, fel på ögonen där ja..
Och vi var bara allmänt efterblivna och hade skit kul!














4 minnet: Detta är bara ett allmänt minne om sommaren/våren där när 7:an började tror jag, och jag spenderade en lång ti med min fina vän Agnes, och vi har så många fina och roliga minnen den sommaren ! Som när vi gick till hemma kväll och gick och söng den där camilla låten vi hittade på egen text till om den där killen.. haha, så härligt ! Eller när vi satt uppe på den ställningen när vi byggde om stugan och vi satt där och åt blåbär och hade tävling om vem som kunde ta sig över ställningen på bäst tid, haha !
Gud vad jag saknar den tiden något otroligt !














Minne 5: Detta är också ett ganska allmänt minne om Veckan i stockholm med min familj & Tilda. Jag har aldrig varit så lycklig i en hel vecka som jag var där ! Det var inte en dag där mitt humör gick ner, jag var så himla glad över att vara där och va med såna underbar personer och bara ha så himla kul, man bara glömde alla sina problem !
Stockholm ska jag verkligen åka till igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar